Windows 8 100 Milyon Satış Rakamına Ulaştı

Microsoft, tüm PC kullanıcıları Windows 8 zorlamaya devam ettikçe, yeni işletim sistemi için satış rakamları bakmak ilginç. Microsoft sadece son zamanlarda Windows 8 için 100 milyon lisans sattı duyurdu.

Onlar Ocak ayında 60 milyon satış duyurdu satış yeraldığını, Windows 8 gibi 100 milyon sesler yalnızca işletim sisteminin pazar payı% 2.3 'oluşturuyor olsa da. Onlar henüz 5% işareti kırık olduğunu düşüktür.

PC'ler yine de her zaman olduğu gibi yaklaşık olarak yaygın olmakla birlikte, tabletler ve diğer mobil cihazlardan bir rekabet biraz alıyorsanız. Microsoft, iki pazar karıştırmak için istediğiniz Windows 8 ile açık yaptı. Yüzey bir tablet ile bir dizüstü bilgisayar karıştırma, buna bir örnektir.

Birçok uzman PC pazarının tablet piyasasında büyüdükçe küçülmeye başlayacaktır eğer spekülasyon başladı. Her iki pazarlar için Windows 8 pazarlama rağmen, Windows 8 için kabul oranı, onun serbest bırakılması yıl hatta Windows Vista altında Microsoft pazara almak için mücadele başka bir işletim sistemi olduğunu önemli değil.

Microsoft geçmişte tüketicilerin yeni işletim sistemi zorlamak için ateş altında geldi. Bu Microsoft, Microsoft Office güncellemeleri yeni fiyatlandırma modelini duyurdu daha da büyük bir sorun haline geldi. Ben Windows 8 bir hayranı değildi çünkü onların bilgisayar döndü pek çok insan gördük. Tüketiciler Microsoft, yeni işletim sistemi içine koydu ve bu değişikliklerin çoğu sadece yerine şeyler basitleştirilmesi ve kullanıcı arayüzü daha karmaşık yaptığınız geniş köklü değişiklikler dayanıklıdır.

Diğer elektronik bu kadar çok rekabet ile, PC pazarının bir hit olarak yeni işletim sistemlerinde bağlıdır. , Windows tüketiciler için ödemek isteyeceğiniz bir ürün ortaya koyamazsınız, o zaman tüketicilerin teknoloji ihtiyaçları için ucuz bir alternatif bulabilirsiniz. Insanlar Microsoft Office için daha yüzlerce dolar ödemek başlar, özellikle biz Microsoft'un pazar payı budamak olacaktır rakiplerinden daha sağlam bir yazılım görmeye başlarsınız olasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder